Az ingatlankezelők vállalkozásoknak nagy segítséget jelenthet a QR Controll megoldás. Egy távoli épület vagy telep menedzselése nagy kihívásokkal járhat, ha nincsen hozzá meg hozzá a napi kapcsolat, illetve a fenntartás szempontjából optimális rutinok nincsenek jól kialakítva és ellenőrizve. A rendszer a távolságot, az alacsony szintű kommunikációt teljes mértékben kiküszöböli és a dolgozók, a takarítók és karbantartók életeét is megkönnyíti. A rendszeres ellenőrzésekkel az ingatlanok állaga nem romlik, és a kezelők is tisztában lesznek az elvégzett munkák részleteivel kapcsolatban.
A dolgozó a QR kód olvasásával bejelentkezik a feladat elvégzésére az adott helyiségbe vagy eszközhöz.
A QR kód alapján kap egy feladat listát, amit az adott helyiségben vagy eszközön kell elvégezni és majd visszaigazolni.
A dolgozó a listában jelzett feladatokat elvégzi és a listában bejelöli a már elvégzett feladatokat.
Aláírással, megjegyzéssel, hang alapú adatbevitellel és fotó készítésével is igazolhatók a feladatok és a teljes munkafolyamat vége.
Az adott QR kódhoz kapcsolt eszköz vagy helyiség utolsó tevékenységi adatai a QR kód alapján a helyszínen értékelhető a megfelelő hozzáféréssel.
A vezetők az összes munkafolyamatról, esetlegesen az adott eszközök, helyiségek állapotáról, illetve a munkaerő állományról tájékozódhat a rendszerben.
A következő munkafolyamatokhoz lehet előre konfigurált feladatsort betölteni.
- Szállodai takarítás
- Irodai karbantartás
- Üzemcsarnok karbantartás